loading...
افلاکیان
شیخ حسن بازدید : 46 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شعر جهادی....

 

توفیق خدمت 


دمي رفتم به اردوي جهادي/همان اردو كه ربّم هديه دادي

بديدم مردمي را غرق همّت/ولي با ضعفهاي اعتقادي

خداوندا، خدايا اين چه سرّ است/چرا اين بنده را اينجا نهادي

كه من خود مشكلاتي ژرف دارم/نه مثل مشكلات اقتصادي

درون نفسيات خويش ماندم/همين نفس ضعيف و نفس عادي

چه سودايي در اين سر بود و اين دل/ كه اين بي عرضه را توفيق دادي

ندا آمد ز سمت آسمانها/ كه اي عبدٌ من الخيل العبادي

تو را من بي نهايت دوست دارم/ از اين رو آمدي اردو جهادي

اگر همت كني در كار خويش و/بجنگي با فساد و بي سوادي

خدايت ميكند از غم رها و/ وجودت را سراسر غرق شادي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 9,140
  • کدهای اختصاصی

    کتابخانه رایگان

    پرونده ویژه

    ذکر روزهای هفته

    مدرسه کالک

    مدرسه کالک

    مدرسه کالک